نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در یک شنبه 19 مهر 1394
بازدید : 1081
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد )


( سپس از سالن وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

جان سینا :

سوایورسریس بود که من به یکی از اهداف بزرگم که نابودی گروه نکسز بود رسیدم و به بی عدالتی های نکسز پایان داده شد ولی در همون شب در کمال نامردی توسط تیرپل اچ پین شدم تیرپل اچ فک میکرد خیلی گنده شده و همه ازش میترسن باید بگم حتی اگه یه مشت سگ ترسو از تیرپل اچ بترسن و طرفدرای اون رو بکنن دونفر هستن که هیچ وقت زیربار این ظلم ها نمیرن اونا کسی نیستن جز و من و راک...

ما در نایت اف چمپین متوقف نشدنی هستیم و به راحتی تسلیم نمیشیم در سامراسلم من به تیرپل اچ جواب کارش در مین اونت سوایورسریس رو دادم من میتونستم یکی از چلنجر های کمربند های جهانی باشم و به راحتی قهرمان بشم ولی من به سمت قهرمانی نمیرم تا زمانی که به تیرپل اچ درس عبرتی داده باشم و در نایت اف چمپین برای بار دوم من تیرپل اچ و دوست احمقش شان مایکل رو از میان بر میدارم اون دوتا حتی بهم اعتماد ندارن و بدون شک وسط مسابقه به هم دیگه فینیشر میزنن ولی من و راک با هم کاملا همکاری میکنیم و به گروه دی ایکس نشون میدیم که هنوز هم همون بازنده های سابق هستن و هیچ وقت هم رنگ پیروزی رو نمیبینن... 


( صــدای تم سانگ راکـ به صدا درامد ، راکـ با تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ شد و مقابل جان سینا ایستاد )

( تماشاگران شعار Rocky را دادند ) ( راک میکروفون را در دست گرفت )

راکـ :

سینا...تو برای من شخص قابل احترامی هستی و من با تمام وجود به تو احترام میزارم و به قدرت تو در مقابل اتوریتی و نکسز باور دارم. اما من به کاراکتر تو احترام نمیزارم تو تنها به اندازه شخصیتت برای من قابل احترام هستی ولی کاراکتر تو در رینگ ، هرگز برای من قابل احترام نبوده و نیست. امیدوارم ازم ناراحت نشی ولی دلیل خسته کننده بودن تو برای تماشاگران اینه که تو هیچ وقت تکلیفت با خودت مشخص نیست. تو هیچ هدفی نداری...نمیدونی داری برای چی کریرت رو جلو می بری و نمیدونی دقیقا دنبال چه چیزی توی این کمپانی هستم. تو 2 سال توی این کمپانی بودی و کاری نکردی اما من فقط 3 ماه برگشتم تا همه چیز رو تغییر بدم و مطمئن باش این کارو میکنم.

من و تو در نایت آف چمپیونز تیم هستیم و با شان مایکل و تریپل ایچ به صورت تگ تیم مسابقه داریم. اما بعد از نایت آف چمپیونز ، دیگه مایی وجود نداره و هرکدوممون دنبال هدف خودمون میریم. ممکنه از حرف هایی که زدم ناراحت شده باشی اما من میخوام متوجه این بشم که دلیلش چی بود که سی ام پانک و کودی رودز با یه اعتراض به آتوریتی فورا اخراج شدن اما تو هنوز اینجا ایستادی و تریپل ایچ تورو اخراج نکرده ؟! نریپل ایچ میگه چون تو سوپراستار با ارزشی برای این کمپانی هستی تورو اخراج نمیکنه اما حقیقت کلام اینه که اون به این دلیل تورو اخراج نمیکنه چون تو منبع پول اون هستی. تو با آتوریتی دشمن نیستی بلکه صمیمی ترین و با اهمیت ترین دوست آتوریتی هستی...از این طرف نشون میدی که میخوای آتوریتی رو اخراج کنی ولی از طرف دیگه سودآور ترین کشتی گیر برای کمپانی هستی...تو واقعا کدوم طرفی هستی جان ؟

( جان سینا میکروفون را در دست گرفت و قصد داشت صحبت کنه ، راک صحبت های جان سینا را قطع کرد )

چه حرفی برای گفتن داری جان...همون حرفای همیشگی ؟ نمیخوای باور کنی که مردم از شنیدن اونا خسته شدن. من نیومدم اینجا اعلام کنم که با تو مشکل دارم من اومدم بگم که دوستی ما فقط تا نایت آف چمپیونز هست و بعد از اون بهتره به سمت هدف خودت...منظورم همون هدف پر کردن جیب اتوریتی هست بری. اگه واقعا اینطور نیست پس چرا ما هیچ وقت جان سینای هیل رو نداشتیم !!

چه حرفی برای گفتن داری جان...تو که فیس ترین سوپراستار این کمپانی هستی چرا پانک ، رودز و خیلی های دیگه اخراج شدن و یا مسابقه های زیادی براشون ثبت شد اما آتوریتی هیچ وقت هیچ اقدامی علیه تو نکرد ؟ چرا به همه نمیگی که داری برای مردم نقش بازی میکنی و وانمود میکنی که دنبال عدالتی...نه جان...تو دنبال خا**لی وینس مکمن برای گرفتن پوش بیشتر هستی...

( جان سینا کلاه و تی شرتش را دراورد و به سمت تماشاگران پرتاب کرد ) ( سپس به سمت راک رفت و قصد داشت به او حمله کنه )

هرکاری میخوای بکنی میتونی بعد از نایت آف چمپیونز انجامش بدی...نمیخوام بین من و تو قبل از نایت آف چمپیونز اتفاقی بیوفته. من و تو تریپل ایچ و شان مایکل رو شکست میدیم و بعدش تو باید مقابل من در هل این ا سل قرار بگیری...

( تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

( راک دستش را به طرف جان سینا دراز کرد و قصد داشت با او دست بده )

( جان سینا نگاهی به تماشاگران کرد ، تماشاگران شعار Lets Go Cena را دادند )

( در نهایت جان سینا با راک دست داد و با او فیس تو فیس شد )

( صدای تم سانگ آتوریتی به صدا درامد ) ( تریپل ایچ با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد ) 

( تریپل ایچ وارد رینگ شد و مقابل سینا و راکـ ایستاد ) 

تریپل ایچ :

راکـ اصلا توقع نداشتم امشب این حرفارو به جان بزنی...یه جورایی خوشحالم کردی تو آبروی جان سینا رو بردی و کل کریرش رو زیر سوال بردی. تو سینا رو بین همه مردم تحقیر کردی و همین الان با این صحبت هات نشون دادی که در نایت آف چمپیونز ، آتوریتی پیروز میدان خواهد بود.شاید من نتونم به شان مایکل برای پیروزی اعتماد کنم اما الان مطمئن شدم که اختلاف من و شان بیشتر از اختلاف تو و جان سینا نیست. قول میدم که شما دو نفر در نایت اف چمپیونز با هم کنار نمیاید و خوشحال میشم بعد از اینکه شکست خوردید ، استوری شمارو ببینم...

( تماشاگران شعار " داری حوصلمون رو سر می بری " را دادند )

جان امشب در راء شب ناراحت کننده ای داشتی و با صحبت هایی که راک کرد میدونم الان چه احساسی داری...اما این احساس تلخ و این ناراحتی تو هنوز ادامه داره. امشب همه چیز علیه توئه و مطمئنا امشب ،برای تو بدترین راء تاریخ خواهد بود...این از پرومو اول شوء که توسط راکـ تحقیر شدی...و الانم یک مسابقه مقابل مارک هنری و کین به صورت هندیکپ مچ در پیش داری...شب خوبی داشته باشی جان...که مطمئنا نداری !!

( صدای تم سانگ مارک هنری به صدا درامد ، پس از مارک هنری کین نیز وارد رینگ شد و آماده مسابقه با جان سینا شدند )

مسابقه اول

Handicap Match

جان سینا vs مارک هنری و کین

( تریپل ایچ کنار میز گزارشگران برای تماشای مسابقه نشست ، زنگ شروع مسابقه به صدا درامد )

 4 دقیقه بعد...

( ممنتوم به طور کامل دست مارک هنری و کین بود ) ( هنری سابمیشن سنگینی روی کمر سینا انجام داد و او را از حال برد )

( سینا به خارج از رینگ رفت ، هنری به دنبال سینا در خارج از رینگ رفت و ضربه کلوزلاین سنگینی به او وارد کرد )

( هنری جان سینا را بلند کرد و او را محکم به دیواره بین تماشاگران کوبید )

( جان سینا به شدت اسیب دید ، تریپل ایچ برای مارک هنری دست زد ) ( هنری جان سینا را وارد رینگ و با کین تگ کرد )

( کین وارد رینگ شد )

( کین آماده اجرای چکسلم روی جان سینا شد ، جان سینا کم کم در حال بلند شدن بود )

( کین از گردن سینا گرفت و قصد داشت چکسلم رو روی او اجرا کنه )

( ناگهان جان سینا از پاهای کین گرفت و stf رو روی او انجام داد ، کین سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد )

( تریپل ایچ از جای خود بلند شد و از مارک هنری خواست تا به سینا حمله کنه )

( مارک هنری وارد رینگ شد و به جان سینا حمله کرد ، جان سینا کین را رها کرد ) ( هنری سینا را بلند کرد )

( سپس فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

2...1

( سینا در شماره 2 کیک اوت کرد )

( تریپل ایچ از رینگ بالا رفت و مجدد از هنری خواست تا فینیشر خودش رو روی جان سینا اجرا کنه )

( ناگهان جان سینا مارک هنری را به سمت تریپل ایچ هل داد )

( مارک هنری به تریپل ایچ برخورد کرد ، تریپل ایچ به خارج از رینگ افتاد )

( جان سینا مارک هنری را بلند کرد و aa رو روی او انجام داد )

...2...1

( کین وارد رینگ شد و به سینا حمله کرد ) ( کین جان سینا را بلند کرد و از گردن او گرفت )

( سپس چکسلم رو روی او انجام داد )

( مارک هنری به سختی بلند شد و به سمت جان سینا رفت و قصد داشت پین کنه )

( ناگهان رومن رینز از زیر رینگ بیرون آمد و وارد رینگ شد ! ) 

( سپس به سمت هنری دوید و اسپـــــــــیر رو روی او انجام داد ) 

( تماشاگران رومن رینز را تشویق کردند )

تریپل ایچ :

گمشوووووووووو از رینگ بیرون رومن رینــــــــــــــــــــــــــــــــــز

( رومن رینز به تریپل ایچ خندید و به همراه پائل هیمن سالن را ترک کرد ) ( مارک هنری نقش بر زمین شده بود )

( جان سینا به سمت هنری رفت و قصد داشت او را پین کنه )

( شان مایکل به دستور تریپل ایچ وارد رینگ شد و به جان سینا حمله کرد )

( سپس جان سینا را بلند کرد و سویت چن موزیک رو روی او انجام داد ) ( راکـ عصبانی شد و وارد رینگ شد )

( سپس از گردن شان مایکل گرفت )

( راکـ فینیشر خودش رو روی شان مایکل اجرا کرد ) ( تماشاگران به شدت راکـ را تشویق کردند )

( راک به سمت طناب رینگ رفت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

( ناگهان کین گردن راکـ را گرفت )

( سپس چکسلم رو روی او انجام داد ) ( کین جان سینا را پین کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: کین و مارک هنری ( 500+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( تریپل ایچ وارد رینگ شد و بالای سر راک و جان سینا ایستاد )

( دکترها و نگهبانان وارد رینگ شدند و به وضعیت سینا رسیدگی کردند ، شان مایکل کم کم بلند شد و کنار تریپل ایچ ایستاد )

( هنری ، کین ، شان مایکل و تریپل ایچ کنار یکدیگر ایستادند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ تریپل ایچ زده شده بود و اچ و شان مایکل بالای سر سینا و راک بودند به اتمام رسید )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Night Of Champions

Tag Team Match

جان سینا و راکـ vs تریپل ایچ و شان مایکل

مسابقه اول

رندی اورتون vs کفی کینگستن

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، رندی اورتون و کفی کینگستن درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( کفی کینگستن سوپلکس سنگینی روی رندی انجام داد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی رندی بپره )

( رندی بلند شد و مانع پریدن کفی شد ) ( سپس به بالای رینگ رفت )

( سوپر سوپلکس از اورتون )

2...1

( کفی کینگستن در شماره 2 کیک اوت کرد ) ( اورتون بالای سر کفی ایستاد )

( تماشاگران اورتون را تشویق کردند ) ( اورتون کفی را پشت طناب های رینگ رفت و ddt مخصوص خودش رو روی او انجام داد )

( سپس آماده انجام Rko شد )

( باتیستا وارد سالن شد )

( باتیستا وارد سالن شد و ابتدای سالن ایستاد ، حواس رندی اورتون به باتیستا پرت شد )

( ناگهان کفی کینگستن رول کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: کفی کینگستن ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( رندی اورتون از باخت خود مقابل کفی تعجب کرد ، باتیستا به اورتون خندید و سالن را ترک کرد )

( اورتون با عصبانیت از رینگ خارج شد )

( پرومو در حالیکه اورتون تعجب کرده بود و نگهبانان او را به بیرون از سالن می فرستادند به اتمام رسید )

مسابقه دوم

Tag Team Championship

ریتید سوئیچ vs نویل و سزارو سر کمربندهای تگ تیم

( ادج موفق شد با انجام اسپیر روی نویل او را پین کنه )

3...2...1

برنده مسابقه: ریتید سوئیچ ( 500+ سکه ) و ( همچنان قهرمان )

مسابقه سوم

آلبرتو دلریو vs آدام رز

برنده مسابقه: دلریو ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

( رنی یانگ به سمت رومن رینز آمد و مقابل او ایستاد )

رنی یانگ :

رومن رینز...دو هفته ای میشه که با هنری به مشکل برخوردی میشه بگی هدف از درگیری شما دو تا چیه ؟

رومن رینز :

من دنبال چمدان اسمکدانم هنری هم همین طور. اما اگه هنری میخواد این چمدان رو بدست بیاره باید اول من رو شکست بده. چمدان اسمکدان مساوی با قهرمانی کمربند سنگین وزن جهان هست پس اگه هنری میخواد به این قهرمانی برسه ، اول باید از سد من عبور کنه.

رنی یانگ :

چه چیزی باعث شده که فکر کنی اون چمدان به یکی از شما دو نفر میرسه ؟

رومن رینز :

هردومون سر این چمدان با کودی رودز مسابقه دادیم و هردومون با دخالت شکست خوردیم و همین موضوع هست که باعث شده ما دو نفر دنبال این چمدان باشیم. از طرفی کودی رودز اخراج شده و بهتره که زودتر تکلیف این چمدان مشخص بشه.

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، باتیستا با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد )

( سپس از سالن وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت ) 

باتیستا :

بعضی وقتا با خودم فکر میکنم حضور من توی کمپانی چه فایده ای داره؟ من اینجا هستم که خیلی از افراد رو سر جاشون بشونم...من تا به حال موفق شدم که افراد زیادی رو به زانو در بیارم...و کم پیش اومده تن به شکست بدم...اما مهم ترین کاری که کردم...پایان قهرمانی 10 ماهه سی ام پانکه...درسته موفق نشدم بیشتر از 2 دقیقه کمربند رو نگه دارم...اما تونستم به رکوردش پایان بدم و شروعی باشم برای نابودی نکسز.اما باید اینو بگم که ناراحت شدم سی ام پانک کریرش اینجوری به پایان رسید...درست بدبختیش از وقتی شروع شد که توسط اشتباهش یعنی نکسز بهش خیانت شد.

و رندی اشتباه تو از جایی شروع شد که تصمیم گرفتی با من بد باشی... درست راء هفته گذشته...نزاشتی من انتقاممو درست بگیرم ولی این کارت بی جواب نمیمونه...پس منتظر باش.تو در طول کریرت نتونستی افتخاری کسب کنی و همین کمربندی که تو دستت هست یه جورایی به لطف من تونستی به دست بیاری...من بهت کاملا احترام میزارم و میدونم که کشتی کج گیر خیلی خوبی هستی...اما باید حقیقتو قبول کنی که افتخارات من از تو خیلی بیشتره...من مسابقاتی انجام دادم که حتی برای تو فکر کردنش سخته...کسی رو مصدوم کردم که تورو مثل یک حشره میتونه نابود کنه...قهرمان شدنو برای اولین بار توی قفسی تجربه که تو اگر بودی توی اون قفس از 5 جای مختلف مصدوم میشدی.

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، رندی اورتون با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و مقابل باتیستا ایستاد )

( اورتون از باخت مقابل کفی به شدت عصبانی بود )

رندی اورتون :

باتیستا...باتیستا...باتیستا !...از این همه صحبت های بیهودی چی گیرت میاد ؟ خودت هم میدونـی که اگه آرکـی او من به شیمـس نبود تو الان اینجا درباره ی کمربند دبلیودبلیوای صحبت نمیکردی !...تـو شایسته ترین صاحب این کمربنـدی بودی ! ولـی تا وقتـی کـه این کمربند روی شونه های مـنه این منـم که شایستگی خودم رو ثابت میکنـم !البته برای بعضیا هنوز این تصویر ثبت نشـده !...امـا مـن این تصویر رو در نایـت آف چمپیونـز ثبت میکنـم...جایی کـه هزاران میلیون جمعیت باتیستـایی رو می بینـند کـه مسابقه ی سـر کمربنـد دبلیودبلیوای رو به رندی اورتون واگذار میکـنه...من ...

( باتیستا صحبت های اورتون را قطع کرد و جلو رفت )

باتیستا :

من همیشه از تو بیشتر قابل احترام بودم...احترامی داشتم برای خودم که تو هیچ وقت نداشتی و نخواهی داشت من دوبار موفق به کسب اون کمربندی که روی شونه هاته شدم...من هنوز بهترین قهرمان اون کمربند هستم و شایسته تر از من برای اون کمربند نیست و توی نایت آف چمپیونز هم برای بار سوم اون کمربندو صاحب میشم و بهت نشون میدم که چطوری باید شایسته ترین قهرمان باشی...هرچند اگر یاد بگیری.

منو تو دوست های همیشگی هم بودیم باهمدیگه جلوی وایت فمیلی وایسادیم...اما بودیم...در سوروایورسریس گفته بودم استوری دوستانه تشکیل بدیم و تبدیل بشه اما تو نشون دادی که تو لیاقت این دوستی رو نداری و خودت خواستی با من دشمن بشی...ترجیح دادی با من درگیر بشی تا این که دوستانه باهم مسابقه انجام بدیم...
تو با این کارت منو به شدت عصبانی کردی و اینو بدون من میشم همون حـــیـــون سابق...

Theeeeeee aniiiiimmmmmaaaaaallll baaaaattttttiiiiiiiisssssssstttttttaaaaaaa

( تماشاگران باتیستا را تشویق کردند )

حیونی که تونست به بزرگترین رکورد دار کمپانی غلبه کنه...حیونی که تونست به یه انسان وحشی غلبه کنه...حیونی که از هیچی نمیترسه حتی از پایان کریر...حیونی که شکارچی از حضورش میترسه پس سعی میکنه که کاری کنه که نباشه...شاید مار باشی...اما اینو بدون برای من طعمه ای بیشتر نیستی...طمعه ای که توی گرفتاری افتاده...مثل ماری که به هم گره خورده من متفاوت ترین حریف در طول کریر تو هستم و اینو توی نایت آف چمپیونز متوجه میشی و به اشتباهت پی میبری..

اشتباهتو وقتی متوجه میشی که باتیستا بوم کمرتو میشکنه...وقتی پشیمون میشی که دیگه دیره و کمربند تو دستای منه. دقیقا میدونم چطور آخر این ماجرا تموم میشه اون کمربندو از دست میدی و از تمام کار هایی که انجام دادی پشیمون میشی و میفهمی که با چه حریف سختی درگیر شده بودی.اما فکر نکن من مثل یه حیون احمقم...من بلایی به سرت میارم که نفهمی از کجا داری ضربه میخوری...تو با این رفتارت و با این روشی که پیش میری شرط میبندم که مثل شیمس یک ماه بیشتر نمیتونی این کمربندو کنار خودت حفظ کنی...قبلا هم گفتم تو یه فرد مغرور هستی...سعی کن نقطه ضعف هاتو پیش من مخفی کنی وگرنه ممکنه بهترین تجربه زندگیت با بدترین تجربه زندگیت تموم بشه...

( رندی اورتون به شدت از صحبت های باتیستا عصبانی شد ، سپس دور تا دور رینگ چرخید )

( ناگهان اورتون به سمت باتیستا دوید و با کمربند myppv به سر او ضربه زد )

( باتیستا نقش بر زمین شد )

( اورتون آماده انجام Rko روی باتیستا شد ، باتیستا بدل کرد ، سپس قصد داشت باتیستا بمب رو روی اورتون انجام بده )

( اورتون بدل کرد )

( Backreaker از رندی اورتون !! ) ( تماشاگران اورتون را تشویق کردند )

( اورتون از پایین رینگ یک صندلی برداشت و وارد رینگ شد ، باتیستا کم کم در حال بلند شدن بود )

( اورتون به سمت باتیستا رفت و قصد داشت با صندلی به او ضربه بزنه )

( اسپــــــــیر از باتیستا !! ) ( تماشاگران به شدت باتیستا را تشویق کردند )

( باتیستا اورتون را بلند کرد )

( سپس باتیستا بمـــــــــــــــــــــب رو روی او اجرا کرد )

( تماشاگران باتیستا را تشویق کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ باتیستا زده شده بود و باتیستا کمربند myppv را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

Main Event

بری وایت ، بیگشو و سث رولینز vs کریس جریکو ، رایبک و بیگ ای

 ( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا سث رولینز و بیگ ای درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( جریکو و بیگشو در رینگ درگیر بودند ) ( جریکو دراپ کیک سنگینی به بیگشو وارد کرد ، سپس از پاهای او گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی او اجرا کرد )

( بیگشو سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد ) ( در نهایت بیگشو به سختی خودش را به طناب رینگ رساند )

( جریکو بیگشو را رها کرد )

( جریکو به سمت بیگ ای رفت و قصد داشت با او تگ کنه ، بیگ ای با جریکو تگ نکرد )

( جریکو عصبانی شد و به بیگ ای اعتراض کرد ، ناگهان بیگشو جریکو را برگرداند و چکسلم رو روی او اجرا کرد )

( بیگشو به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی جریکو بپره )

( در حین پریدن جریکو جاخالی داد و بیگشو نقش بر زمین شد !! )

( جریکو و بیگشو هردو به سمت هم تیمی های خود رفتند ، بیگشو خود را سریع تر به بری وایت رساند و با او تگ کرد )

( جریکو به سمت بیگ ای رفت ، بیگ ای با جریکو تگ نکرد )

( بری وایت جریکو را گرفت ، سپس سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )

2...1

( جریکو در شماره 2 کیک اوت کرد ) ( کریس جریکو از رینگ خارج شد )

( بری وایت به دنبال جریکو در خارج از رینگ رفت ، ناگهان رایبک به بری وایت حمله کرد و او را نقش بر زمین کرد )

( رایبک ضربات مشت پشت سر هم به بری وایت وارد کرد ) ( داور در حال شمارش بود )

( رایبک بری وایت را به دیواره بین تماشاگران کوبید ) ( داور تا شماره 7 شمرد ) ( رایبک به سمت رینگ رفت و قصد داشت وارد رینگ بشه )

( بیگشو اجازه نداد و رایبک را به پله ورودی رینگ کوبید )

( در نهایت داور تا شماره 10 شمرد )

بری وایت حذف شد

رایبک حذف شد

( جریکو و سث رولینز در رینگ درگیر بودند ، جریکو از حال رفته بود و به سختی خود را به سمت هم تیمی خود رساند )

( جریکو قصد داشت با بیگ ای تگ کنه ، بیگ ای تگ نکرد )

( جریکو عصبانی شد و سیلی محکمی به صورت بیگ ای زد ، ناگهان بیگ ای وارد رینگ شد و به جریکو حمله کرد )

( جریکو نقش بر زمین شده بود ، سث رولینز و بیگشو در حال تماشای درگیری بیگ ای و جریکو بودند )

( بیگ ای گردن جریکو را گرفت و فشار داد ، سپس او را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

( بیگ ای مسابقه را ترک کرد )

بیگ ای لنگستن حذف شد

( جریکو تنها در رینگ در مقابل بیگشو و رولینز مانده بود ، تماشاگران تشویق کردند )

( رولینز جریکو را بلند کرد )

( سپس دراپ کیک سنگینی به جریکو وارد کرد ، جریکو نقش بر زمین شد ) ( رولینز با بیگشو تگ کرد )

( بیگشو وارد رینگ شد ) ( سپس جریکو را بلند کرد ) 

( بیگ رایت هند از بیگشو !! )

3...2...1

برنده مسابقه: بیگشو ، سث رولینز و بری وایت ( 900+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( شوء راء در حالیکه بیگشو و سث رولینز در رینگ خوشحالی میکردند و جریکو پخش بر زمین شده بود به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین نویل و سزارو در مقابل ریتید سوئیچ سر کمربند تگ تیم در نایت آف چمپیونز

جان سینا و راکـ دشمن شدند

شدید تر شدن دشمنی باتیستا و رندی اورتون

پایان شوء راء

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.